Lees meer

Bedrijfsevenement Lokeren

Den Hof, een droomlocatie voor een bedrijfsevenement volledig op maat in de buurt van Lokeren

Bedrijfsevenementen en andere soorten van professionele aangelegenheden vormen een specialiteit van Den Hof. Met dank aan onze jarenlange vakkennis en ervaring genieten wij in in en rond Lokeren een uitstekende naam. Onze voorzieningen zijn enorm efficiënt te gebruiken voor verschillende soorten vergaderingen, bijeenkomsten, recepties, productvoorstellingen, personeelsfeesten, enz.. Een bedrijfsevenement van elke capaciteit is vlot doenbaar voor Den Hof dankzij onze uiterst mooi aangeklede zaalruimtes met een capaciteit voor dertig, vijftig of negentig personen. Een unieke ingang en vestiaire zijn in elke van de drie vertrekken aanwezig. Vanuit iedere zaal kunt u onze wondermooie tuin, voorzien van overdekt terras binnenstappen. Wij verzekeren voor uw bedrijfsevenement ruimte, comfort en een zakelijke sfeer die van doorslaggevend belang zijn voor het welslagen van de bijeenkomst. Wij bieden u een topservice en kwalitatief hoogstaande voorzieningen. Ons ruime aanbod aan performante formules heeft voor u in petto: seminars, ontbijtvergaderingen, dagarrangementen met verschillende lunchformules, avondarrangementen of dagarrangementen met broodjesmaaltijden of simpelweg zaalverhuur zonder gastronomische extra’s. Uw bedrijfsevenement bij % 2s wordt bij Den Hof ongetwijfeldeen weergaloos succes.

Lees meer…

Geen betere locatie denkbaar dan Den Hof voor bedrijfsevenementen bij Lokeren

Zoekend naar een bedrijfsevenement bij Lokeren? Het formidabele Den Hof omvat een drietal knap gedecoreerde feestzalen geschikt voor 25 à 140 genodigden. De 3 feestruimtes zijn vlot te combineren en uitermatebruikbaar voor een bedrijfsevenement. Een bedrijfsevenement heeft bij Den Hof een heel vriendelijke en coulante omkadering. Voor de eerder kleinere of intiemere diners in intieme kring, is ons bijzonder aangename terras dan weer uiterst goed geschikt. Op mooie dagen serveren wij traditiegetrouw onze fantastischeterrasschotels: culinaire hoogstandjes zoals babykreeft. U kunt ter illustratie uw bedrijfsevenement beginnen met een ceremonie in onze prachttuin, direct gevolgd door een receptie (binnen of buiten) en nadien uw avondfeest. Bij Den Hof staan we open voor uiteenlopende concepten en formules en we zullen u met expertise op het terrein bijstaan met als doel om van uw bedrijfsevenement bij Lokeren een ongeëvenaard en honderd procent afgewerkt succesbedrijfsevenement te maken.