Lees meer

Bedrijfsevenement Mariakerke

Den Hof, ideaal voor een bedrijfsevenement naar uw wens in de ruime omgeving van Mariakerke

Bedrijfsevenementen en andere soorten van zakelijke events zijn een specialiteit van Den Hof. De voorbije jaren heeft Den Hof met dank aan zijn hoogstaande bediening op maat, betrouwbare voorzieningen en zakelijke kennis een sterke reputatie verworven in de omtrek van Mariakerke en ver daarbuiten. Voor recepties, vergaderingen, personeelsfeesten en alle andere diverse bijeenkomsten vindt u geen betere accommodatie dan die van Den Hof. Een bedrijfsevenement van elke grootte is doenbaar voor ons door onze drie stijlvolle ruimtes met een maximumcapaciteit voor dertig tot en met negentig mensen. Voor iedere zaal is er een ingang en vestiaire aanwezig. Elke zaal geeft toegang tot de prachtige tuin met aanliggend een overdekt buitenterras en wij beschikken over een uitgebreide parkeergelegenheid. Bij Den Hof bieden wij u de ruimte, sfeer en comfort om vlot tot de juiste beslissingen te komen. Wij beloven u een topbediening en kwalitatief hoogstaande voorzieningen. Ons groot aanbod van kwaliteitsvolle en voordelige formules is opgebouwd uit: seminars, ontbijtvergaderingen, dagarrangementen met diverse lunchformules, avondarrangementen of dagarrangementen met broodjesmaaltijden of simpelweg verhuur van de zalen zonder culinaire extraatjes. Uw bedrijfsevenement bij % 2s wordt bij Den Hof ongetwijfeldeen weergaloos succes.

Lees meer…

Geen betere locatie denkbaar dan Den Hof voor bedrijfsevenementen bij Mariakerke

Bent u aan het speuren naar een degelijke stek voor een bedrijfsevenement in de omgeving van Mariakerke? Het formidabele Den Hof omvat een drietal keurige feestzalen met een grootte van 25 à 140 gasten. De verschillende feestzalen zijn simpel combineerbaar en zeergeschikt voor een bedrijfsevenement. Het hele. De ruime en goed onderhouden tuin is de ideale plaats om bij prachtig weer uw feestvierders op uw bedrijfsevenement welkom te heten. Voor de eerder kleinschaligere of gezellige diners in kleine kring, is ons sublieme terras dan weer prima geschikt. U kan op zomerse dagen zich te goed doen aan onze fel gesmaakte gastronomische topmenu’s zoals steak tartare, visbrochette, gerechten met garnaal of vegetarische opties,… Dankzij onze meerzijdige aanpak kan u perfect ceremonies van uw bedrijfsevenement in de tuin vlot combineren met binnen- en buitenrecepties en een adembenemend avondfeest in een of enkele van onze prachtzalen. Wij staan altijd open voor alle aanvragen en formules en we zullen u met expertise op het terrein bijstaan met de bedoeling om van uw bedrijfsevenement bij Mariakerke een fantastisch en op en top afgewerkt succesbedrijfsevenement te maken.