Lees meer

Bedrijfsfeest Destelbergen

Den Hof, een droomlocatie voor een bedrijfsfeest op maat in de buurt van Destelbergen

Bedrijfsfeesten en andere soorten van zakelijke evenementen vormen een echte specialiteit van Den Hof. Met dank aan onze grote ervaring en expertise hebben wij in de buurt van Destelbergen een oerdegelijke naam. Voor vergaderingen, recepties, personeelsfeesten en andere zakelijke bijeenkomsten vindt u geen betere omgeving dan die van Den Hof. Met dank aan onze 3 enorm degelijk geëquipeerde zalen met een maximale capaciteit van 30, 50 tot 90 personen kunnen wij een bedrijfsfeest van behoorlijke grootte aan. Voor iedere zaal is er een vestiaire en in- en uitgang aanwezig. Vanuit elke zaal kan u onze wondermooie tuin, uitgerust met overdekt terras binnenstappen. Wij bieden voor uw bedrijfsfeest comfort, ruimte en een zakelijke atmosfeer die van niet te onderschatten significantie zijn voor het slagen van de bijeenkomst. Zowel qua service en bediening als qua faciliteiten (wifi, beamer, scherm, flip-over) leveren wij bij Den Hof topservice. Ons ruime aanbod aan interessante formules bestaat uit: lunchvergaderingen, seminars, arrangementen met diverse lunchformules, avondarrangementen of dagarrangementen met broodjesmaaltijden of eenvoudige zaalverhuur zonder gastronomische extraatjes. Eenvoudig geformuleerd, wij garanderen dat uw bedrijfsfeest bij Destelbergen een succesverhaal wordt.

Lees meer…

Geen betere locatie denkbaar dan Den Hof voor bedrijfsfeesten bij Destelbergen

Op speurtocht naar een bedrijfsfeest bij Destelbergen? Het wondermooie Den Hof biedt een drietal wondermooie zalen voor een capaciteit van 25 à 140 feestvierders. U kan indien u dat zou prefereren een aantal feestruimtes aaneenschakelen voor bedrijfsfeesten, huwelijksfeesten en allerhande andere feestelijkheden zoals een bedrijfsfeest. Een bedrijfsfeest geniet bij Den Hof een uiterst vlotte en   hartelijke setting. Voor al wie liever rustig en relaxed van een diner geniet op een iets minder uitvoerig bedrijfsfeest biedt het magistrale terras een prima mogelijkheid. Op mooie dagen bieden wij traditiegetrouw onze fantastischeterrasmenu’s: gerechten zoals babykreeft. U kan bijvoorbeeld uw bedrijfsfeest starten met een verwelkomingsceremonie in onze prachttuin, gevolgd door een receptie binnen of buiten naargelang het weer en als afsluiter een prachtig avondfeest. Wij denken met u mee en zullen in overleg met u de feestformule op punt stellen zodat uw feestavond een geweldig en onvergetelijk succes zal worden.