Lees meer

Bedrijfsfeest Hulst

Den Hof, een droomlocatie voor een bedrijfsfeest naar uw wens in de buurt van Hulst

Bedrijfsfeesten of andere soorten van zakelijke aangelegenheden vormen een specialiteit van Den Hof. Dankzij onze lange vakkennis en ervaring hebben wij in nabij Hulst een oerdegelijke naam. Voor vergaderingen, recepties, personeelsfeesten en alle andere diverse professionele bijeenkomsten vindt u geen adequatere infrastructuur dan die van Den Hof. Een bedrijfsfeest van elke grootte is mogelijk voor Den Hof dankzij onze drie stijlvolle zalen met een capaciteit voor dertig, vijftig of negentig personen. Een unieke vestiaire en ingang zijn in elke van de 3 vertrekken aanwezig. Vanuit iedere zaal kan u de fraaie en nette tuin, uitgerust met overdekt terras binnenstappen. Bij Den Hof bieden wij u de sfeer, ruimte en het comfort om vlot tot beslissingen te komen. Zowel op het vlak van service en bediening als qua uitrusting (schermen, wifi, beamer, flip-over) bieden wij topkwaliteit. Wij verzorgen onder meer residentiële seminars, lunch- ontbijtvergaderingen, dagarrangementen met diverse lunchformules, dagarrangementen met dag-avondarrangementen, broodjesmaaltijden of gewoon zaalverhuur zonder extra culinair aanbod. Kortom, wij zorgen ervoor dat uw bedrijfsfeest bij Hulst een ongeëvenaard succes wordt.

Lees meer…

Geen betere locatie denkbaar dan Den Hof voor bedrijfsfeesten bij Hulst

Op zoek naar een bedrijfsfeest bij Hulst? Het mooie Den Hof biedt 3 knap gedecoreerde ruimtes voor een capaciteit van 25 à 140 gelukkigen. De verschillende feestruimtes zijn vlot combineerbaar en heelgeschikt voor een bedrijfsfeest. Het complete. De uitgestrekte en schitterende tuin is de ideale plaats om bij mooi weer uw uitgenodigde gasten op uw bedrijfsfeest welkom te heten. Voor al wie bij voorkeur ontspannen of intiem van een diner geniet op een iets minder uitvoerig bedrijfsfeest is het magnifieke terras een interessante mogelijkheid. U kunt op zonnige dagen genieten van onze zeer gewaardeerde culinaire topmenu’s zoals garnaalgerechten, visbrochette, steak tartare, vegetarische slaatjes. U kan bvb. uw bedrijfsfeest beginnen met een ceremonie in onze prachttuin, direct gevolgd door een receptie (binnen of buiten) en op het einde een prachtig avondfeest. Wij staan altijd open voor alle denkbare concepten en formules en wij zullen u met raad en daad bijstaan met de bedoeling om van uw bedrijfsfeest bij Hulst een weergaloos en tot in de puntjes afgewerkt succesbedrijfsfeest te maken.