Lees meer

Bedrijfsfeest Terneuzen

Den Hof, uitgelezen droomlocatie voor een bedrijfsfeest naar uw wens nabij Terneuzen

Met professionele evenementen zoals bijvoorbeeld bedrijfsfeesten weet Den Hof wel raad. Met dank aan onze jarenlange ervaring en expertise genieten wij in nabij Terneuzen een fantastische reputatie. Onze faciliteiten zijn zeer geschikt voor verschillende soorten bijeenkomsten, vergaderingen, recepties, voorstellingen, personeelsfeesten, …. Een bedrijfsfeest van iedere grootte is mogelijk voor Den Hof dankzij onze uiterst klassevolle ruimtes met een maximumcapaciteit voor dertig tot en met negentig personen. Voor elke zaal is er een vestiaire en ingang aanwezig. Iedere zaal geeft toegang tot de mooie tuin met daarbij een overdekt terras en wij beschikken over een uitgebreide parking. Wij bieden voor uw bedrijfsfeest ruimte, comfort en een zakelijke atmosfeer die van doorslaggevend belangrijkheid zijn voor het welslagen van de meeting. Wij beloven een topbediening en deugdelijke infrastructuur. Wij verzorgen onder andere residentiële seminars, lunch- ontbijtvergaderingen, dagarrangementen met diverse lunchformules, dagarrangementen met broodjesmaaltijden, avondarrangementen of simpelweg zaalverhuur zonder culinaire extra’s. Uw bedrijfsfeest bij % 2s wordt bij Den Hof zonder enige twijfeleen weergaloos succes.

Lees meer…

Geen betere locatie denkbaar dan Den Hof voor bedrijfsfeesten bij Terneuzen

Zoekt u een bedrijfsfeest bij Terneuzen? Dan is Den Hof met zijn 3 feestvertrekken met een maximale capaciteit tot 140 personen deideale optie. De drie feestruimtes zijn makkelijk combineerbaar en uitermategoed geschikt voor een bedrijfsfeest. Een bedrijfsfeest heeft bij Den Hof een uiterst vriendelijke en vlotte omkadering. Voor de meer beperktere of gezellige diners in intieme kring, is ons sublieme terras dan weer uiterst goed geschikt. U kan bij mooi weer genieten van onze zeer gewaardeerde culinaire topgerechten zoals onder andere steak tartare, visbrochette, vegetarische opties, gerechten met garnaal…. Door onze meerzijdige aanpak kan u perfect een deel van de feestelijkheden van uw bedrijfsfeest in de parktuin vloeiend combineren met recepties buiten of binnen en een adembenemend avondfeest in één of meerdere van onze prachtzalen. Wij denken met u mee en zullen samen met u het feestconcept op punt stellen zodat uw feestavond een formidabel en gedenkwaardig succes zal zijn.