Lees meer

Jubileum Waarschoot

Den Hof, uitgelezen droomlocatie voor een jubileum op maat in de ruime omgeving van Waarschoot

Met professionele evenementen zoals onder andere jubilea weet Den Hof wel raad. Onder meer dankzij onze grote vakkennis en ervaring genieten wij in bij Waarschoot een ijzersterke reputatie. Voor personeelsfeesten, vergaderingen, recepties en alle andere diverse bijeenkomsten vindt u geen adequatere faciliteiten dan die van Den Hof. Dankzij onze drie heel degelijk uitgeruste zalen voor een capaciteit van van 30 tot en met 90 mensen kunnen wij een jubileum van behoorlijke omvang aan. Voor iedere zaal is er een vestiaire en ingang aanwezig. Elke zaal geeft toegang tot onze bloemige tuin met daarin een overdekt terras en wij beschikken over een uitgebreide parkeerplaats. Bij Den Hof geven wij u de ruimte, sfeer en het comfort om vlot tot beslissingen te komen. Wij beloven u een goede service en deugdelijke accommodatie. Ons scala van performante formules heeft voor u in petto: seminars, ontbijtvergaderingen, arrangementen met verschillende lunchformules, avondarrangementen of dagarrangementen met broodjesmaaltijden of simpelweg verhuur van de zalen zonder culinaire extra’s. Kortom, wij garanderen dat uw jubileum bij Waarschoot een ongeëvenaard succes wordt.

Lees meer…

Geen betere locatie denkbaar dan Den Hof voor jubilea bij Waarschoot

Bent u op zoek naar een perfecte ruimte voor een jubileum in de buurt van Waarschoot? In dat geval vormt Den Hof met z’n 3 feestruimtes met een toegestane capaciteit tot 140 gasten degepaste oplossing. De drie verschillende feestruimtes zijn vlot aaneen te schakelen en uitermategeschikt voor een jubileum. Het hele. De uitgestrekte en mooie tuin is de uitgelezen locatie om bij prachtig weer uw uitgenodigde gasten op uw jubileum te ontvangen. Voor de meer kleinschaligere of intiemere diners, is ons beeldige terras dan weer zeer goed geschikt. Op mooie dagen bieden wij traditiegetrouw onze overheerlijketerrasmenu’s: bereidingen zoals slaatje met visbrochette, babykreeft of steak tartare. U kan bvb. uw jubileum beginnen met een verwelkomingsceremonie in onze prachttuin, gevolgd door een receptie binnen of buiten en nadien een prachtig avondfeest. Wij denken samen met u mee en zullen samen met u het feestconcept perfectioneren opdat uw jubileum een bijzonder en heuglijk succes zal zijn.